close

 

在珊卓布拉克(珊姊)的麻辣女王裡第一次聽到這首歌,搭著珊姊扭腰擺臀的動作真的超可愛~
原唱Bosson又是一位跟西街有年代距離的歌手了
不過我一直很喜歡喬治麥克:)
老實講,西洋流行樂素質有被老歌追過的趨勢((那個亞瑟小子的失誤而造就的屁孩就是個徵兆

原唱Bosson↓

 

 

 

原唱MV↑

 

↑老了之後竟有點李奧納多皮卡丘的味道?

 

~~與女歌手合唱的版本,明顯已過不少時日,但唱功還是沒有老掉喔((鼓手接詞神支援挺帥

歌詞:


"One In A Million"

You're one in a million
Oh
寶貝,你是萬中選一

You're one in a million
Oh
萬中選一

Sometimes love can hit you every day
有時你感覺每天都墜入了情網

Sometimes you can fall for everyone you see
有時你為每個擦肩而過的人著迷

But only one can really make me stay
但你知道我只為一人駐足

A sign from the sky
一個乍現的預兆

Said to me
輕聲告訴我
 


[副歌]
You're one in a million
妳就是那萬中選一

You're once in a lifetime
妳是那生命中稍縱即逝的一瞬

You made me discover one of the stars above us
妳讓我發現了我身邊最閃耀的那顆星

You're one in a million
寶貝妳是萬中選一

You're once in a lifetime
生命中不可多得的唯一

You made me discover one of the stars above us
妳讓我發現我沒注意到的  最耀眼的那顆星
 
 

I've been looking for that special one
我一直在尋找那特別的一位

And I've been searching for someone to give my love
我一直在尋找一個人能夠對我毫無保留的愛

And when I thought that all the hope was gone
當我漸漸失去希望

A smile, there you were and I was gone
妳的微笑,就在那裡,令我魅惑迷失

I always will remember how I felt that day
我永遠記得那特別的一天

A feeling indescribable to me
那無法形容的感覺

Yeah
歐耶

I always knew there was an answer for my prayer
我知道我的祈禱已有解答

And you, you're the one for me
妳就是我那朝思暮想的結局

[副歌 x 2]

In the beginning I was cool and everything was possible
我很酷,一切似乎都難不倒我

They tried to catch me but it was impossible
她們想抓住我的心,嗯嗯想得美

No one could hurt me it was my game
沒人傷的了我,這可是我的遊戲

Until I met you baby and you were the same
直到我遇見了妳,喔寶貝妳也是個狠角色

And when you didn't want me I wanted you because
妳對我的不屑一顧,使妳更加令人著迷

The funny thing about it is I liked the show
遊戲最有趣的部分就是如此

I like it when its difficult
越困難更加深她的刺激

I like it when its hard
越艱難越挑動我的渴望

Then you know its worth it
最後妳會知道,一切值得

That you found your heart
傾聽內心的聲音,來吧


[副歌 x 2]
 

You're one in a million
Oh
You're one in a million
 
寶貝,妳就是那萬中選一

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    西街威廉 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()